ojojoj vad jag är bra på det här med att blogga!

Herregud jag är verkligen bäst på det här med att uppdatera men tänkt att jag skulle försöka bli lite bättre nu, har ju hela sommaren på mig nu och till hösten ska jag skriva c-uppsats så då har jag "lite" tid! Har läst blid denna termin och nu läser jag naturvetenskap, riktigt bra kurser även fast bildläraren var ett svin!
Till sommaren ska jag jobba på DNEX som jag gjord förra sommaren, ska bli riktigt skönt och roligt! De ringde rätt sent så jag var orolig att jag inte skulle få något sommarjobb men så ringde dom! GUD jag är så himla lycklig över det - mitt sista sommarjobb för nästa sommar tar jag examen! WOHO!!!

Som sagt nu är det inte långt kvar tills jag är färdig lärare och det känns lite läskigt men även skönt att vara färdig efter 3½ års slit! Jag har som sagt två jobb erbjudanden redan så jag får se om det blir något av dom eller om jag väljer att söka mig någon annastans! :)

tjenispenis vi hörs väl förhoppnignsvis imorgon med då ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0