Mina mål

Jaha va bra det gick för mig att blogga nu asså! Men har som sagt nu har jag börjat med GI igen eftersom jag vet att det funkar - så nu har jag tagit tag i detta! Går promenader och i sommar ska jag använda jobbets gym och efter sommaren köpa träningskort igen! Nu jävlar är jag på g igen - och ska tappa alla kilon som jag gått upp igen och de extra kilon jag gått upp - detta SKA GÅ!!! Jag måste ha pli på mig själv och klara detta denna gång, och inte slavara! Jag kommer inte kolla på kilon på vågen - eftersom jag inte äger en våg plus att jag blir blind på kilona om det inte händer något, utan jag ska kolla på mått och kläderna det tycker jag ger mycket mer och jag blir gladare av att se att kläderna passar igen ;P hihi! Har de bästa förutsättningarna i sommar eftersom jag jobbar där det finns 3 rätter att välja på och ett helt salladsbord så detta ska gå nu!

Nej nu ska jag äta brunch - kokta ägg och knäckebröd + lättfil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0