onsdag 2 september

Shit va skolan tar på mina krafter, herregud va mycket det är att läsa och förstå! Har läst en bok HELA dagen idag då mener jag HELA - jag tror jag har fattat det stora huvuddragen men allt imellan ska man kunna det - texten flyter ut så mycket och allt snack imellan är det viktigt, fan asså! Boken ska vara utläst tills på fredag och jag har ett helt kapitel kvar och minst 20 sidor på det jag håller på att läsa nu, men orkar verkligen inte läsa mer idag! Sen ska man tydligen har läst en annan bok tills på måndag, herregud jag har ingen fritid längre! aja sånt är livet!

NU har jag iaf vågat tagit första steget och sagt till mina barnvakts föräldrar att jag inte orkar/hinner med att hämta barnen två dagar i veckan eftersom jag vill fokusera på skolan, så imorgon är min sista dag där ska bli riktigt skönt faktiskt att bara fokusera på skolan och slippa oroa sig att inte hinna läsa o bli klar med allt i tid - perfekt!!


Nu ska jag vila o se lite på tv, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0