GI

Denna blogg kommer nå bli tråkig ett framöver då jag ska börjar med körkortet nu, och det jag kommer skriva mest om är typ mat och vikt så jag håller reda på vad jag äter eftersom jag börjat med GI (igen).

Men här kommer mina mått idag 090922:
Midjemått (över naveln): 86 cm
Midjemått (precis över naveln under nedersta revbenet): 83 cm
Höftmått: 104 cm (OH HERREGUD)
Jag har ingen våg och tänker inte skaffa en heller för om jag stirrar mig bilnd på vågen kommer jag fan  bli sjuk!

Och igår åt jag:
Frukost: Naturell yoghurt, hallon, blåbär och linfrön
Lunch: Några kalkon skivor, ostskivor och naturell keso
Middag: Köttbullar och rödbetssallad!

Idag har/ska jag äta:
Frukost: Naturell yoghurt, hallon och linfrön
Mellanmål: Frukt
Lunch: No idé får se!
Mellanmål: Frukt
Middag: Lax i folié och massa grönsaker!
Träning: Step/muskel!

Jag kommer att mäta mig ungefär en gång i veckan för att se om det hänt något, har läst att om man äter p-piller att det ofta tar längre tid att se resutlat - så fösta veckan kanske det inte händer så mkt! Men eftersom jag gjort detta innan så vet jag att det funkar!

Nu ska jag klä på mig ska iväg och träna med Pia sen plugga!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0