090909

Trodde inte denna kurs skulle va såhär jobbig men herregud känns som man inte har någon fritid - men kanske såhär det kommer vara i framtiden - hihi jobbigare och jobbigare. Så har inte riktigt tid att uppdatera så mkt som jag skulle vilja.

Här är kortfattat vad som hänt och vad som kommer hända:

  • Vi vikarier på DNEX  har iaf varit ut nu och det var såå himla roligt - jag saknar dom mest men jag saknar alla på jobbet och bara gå dit varje dag men men! Bilder kommer längre ner sen från när vi var ute.
  • Jag har som sagt slutat med barnvakts jobbet och det känns verkligen som en sten lyfts från min axlar - så skönt!
  • Jag har köpt en ny mobil - en Sony Eriocsson W995 silver- SÅÅÅ Fin!
  • Jag har ÄNTLIGEN hittat den perfekta skinnjackan i min storlek och allt - på Zara. Me love it!
  • I helgen ska vi på kräftskiva hos Sebastian och Linda + en massa mer. [Pratade med Amanda igår och hon ska tydligen också på kräftskiva i Bålsta - hoppas det är i närheten så vi kan säga hej :)]
  • Farmor fyller 70 år den 1 oktober och alla ska till Barcelona för att fira henne - men jag kan tyvärr inte följa med då jag börjar en ny kurs då - och just den veckan så är det otroligt mycket i skolan!



Och till sist idag fyller min älskling 22 år! GRATTIS - jag älskar dig!





Jag och Amanda innan grabbsen kom

Martin i ett nötskal ;)

Martin och Patrik - söta!

Martin och Axel - alltid lika knäppa :)

DNEX vikarierna är bäst! ♥


PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0