ett inlägg för jag inte uppdaterar så mkt Nettan ;)

"Spelar det längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas
För sex, musik och våld
var det vackraste som hänt mig sen själen min blev såld
Att synas utan att verka ser enkelt ut på håll
Men jag lever på impuls"

Kent - Socker




Jaha snart är den näst sista kursen slut för denna termin, ska lämna in hemtentan imorgon och det har väl gått bra tycker jag - sen om läraren tycker det är en annan femma eftersom hon är helt psyko! (men försöker intala mig själv att hon inte han rå för det - haha) På torsdag börjar sista kursen för denna termin - specialpedagogik i en skola för alla, låter faktiskt riktigt intressant! Sen är det jullov sista dagen i skolan 16 dec, första dagen i skolan efter lovet 11 jan = väääääälidgt långt jullov (men med tenta skrivande, säkert)  Plus att älskingen också är ledig såå länge - mysigt vi kommer ha det!

I december får vi även veta vilka kurser vi kommit in på till hösten och jag hoppas verkligen jag kommer in på mina försahandsval, naturkunskap mot yngre åldrar och gestaltande lärarprocesser i bild  form *håller tummarna*
Denna jul kommer förövrigt bli mysig, jag och Krille ska fira den hos min släkt denna jul hemma hos min älskade farmor + min lilla lilla släkt! Sedan ska jag hem till mamma den 25e och fira engelskjul med henne - yeah! Krille åker nå ner till Vimmerby då så får jag komma ner lite senare med den otroligt roliga bussen! aja nog om julen!

I helgen ska jag, Patrik, Axel och *hoppas, hoppas, hoppas* Martin åka till Uppsala och fira lilla Amanda som blir stor flicka (hela 20 år, hihi). Men eftersom Krille föräldrar även kommer upp hit denna helg kan jag tyvärr inte sova över så stackars Krille får åka hela vägen till Uppsala och hämta mig, för vi ska ut och äta lunch med hans familj på söndag innan de åker hem! Men det är alltid bäst att vakna i sin egen säng när man är lite trött dagen efter (OBS - jag blir aldrig bakis - men såå trött - hahaha!)

aja nu har jag uppdaterat lite för dig min älskade nettan ;) LOVE YOU!! PUSSS


Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha du blir ju så bakis så du avlider ju ;D



älskar dig <3

2009-11-24 @ 18:41:00
URL: http://itsonlymythoughts.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha neeeej du det blir jag inte :P



PUSS<3

2009-11-25 @ 09:11:24
URL: http://eelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0