Boots are made for walkning

Igår var första föreläsningen på nya kursen verka väl helt okej - inte för att föreläsaren var särksilt bra men men! Igår gick jag och en tjej från klassen hela vägen från skolan (Thorildsplan) in till centralen i det fina väderet, det var riktigt skönt faktiskt! Och jag hade mina nya boots på mig, jag som alltid får skavsår när jag har nya skor på mig - fick inte det! WOHO, så dessa skor kommer nog att användas flitigt iaf tills snön kommer för då åker mina nya varma stövlar på, lite högre och varma!

Är även trött på människor som beter sig som om de våre 14 år, sånt tjafs orkar jag inte ens ta tag i! well well, skit samma jag är glad idag iaf och lite lungare :)

Det är bra att jag har både Krille och Nettan annars hade jag aldrig vågat och annars hade jag aldrig mått bra av det jag gjorde, och sen så fick de mig att inse vad vänner EGENTLIGEN är och att man inte ska ta skit, så tack mina söta söta söta! Jag älskar er båda två väldigt väldligt mycket! :) <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette

älskar dig med :) <3

2009-11-28 @ 19:56:15
URL: http://itsonlymythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0