Äger nu ett par kikki boots

Är helt överlycklig, har sprungit runt halva stan för att leta efter mina dröm skor - ringt varenda butik som finns! Åkte blåa linjen idag och såg en tjej som hade en Monki påse som kom från kista hållet - kista tänkte jag, där finns det ingen Monki butik iaf inte enligt deras hemsida.?Jag klickade lite på mobilen och insåg att de öppnade en Monki butik där IDAG, olyckligtvis hann jag inte själv åka dit idag eftersom jag hade tid hos läkaren halv 4 och klockan var då 3. Eftersom min käre far jobbar i Akalla ringde jag honom och bad väldigt snällt och frågade om han kunde åka till Kista Gallerian för att kolla om skorna fanns i st 37 (de är slut i överallt då menar jag överallt - men tänkte eftersom butiken är ny så borde det ju finnas) jag förklarade vad skorna hette, hur de såg ut, vilken storlek och vad affären hette.  Pappa sa att han inte visste om han skulle hinna eftersom han kanske skulle sluta sent, sen ringer han mig vid 5 och frågar om det var storlek 37 jag skulle ha och sa att han höll i ett par. Ska jag köpa dom eller? frågade han. Min snälla lilla pappa köpte skorna till mig så nu äger jag ett par Kikki Boots - är helt överlycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0