snart sommarlov

Igår hade vi som sagt muntliga - gick bättre än jag förväntat mig! skönt
Efteråt åkte jag Pia, Louise och Katharina till stan och kollade lite i affärer, hittade en bikini på hm samt ett par söta skor på Belle. Ska dock åka  och byta toppen på bikinin då den ser lite för stor ut, måste prova en storlek mindre. Efter åt satte vi oss på nått ställe som hette Wok, drack öl, snackade skit och hade riktigt trevligt - Tack för det tjejer det kändes som jag behövde det!


Idag ska vi hem till Pia för att skriva sista arbetet som ska redovisas den 2 juni, en är det sommarlov!
Gud va skönt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha oj du upptaderar visst inte :P

2009-11-23 @ 18:34:09
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0