snart sommarlov - woopii!

Håller på att fixa frukst, kokta ägg o en knäckemacka! Nu är det inte långt kvar till sommarlovat, sista exaimnationen den 2 juni sen är det lv - woopii!! Då är det snack om grillning med några i klassen, men får se måste tillbaka till jobbet - isåfall får jag komma efteråt! 
Imorgon ska jag träffa lmin illebror Simon en snabbis i stan och lämna en sak sedan ska jag byta bikinin jag köpte i tisdags. Efter det ska jag träffa Pia och Katharina vid Medis vi ska på Bodypump (som för övrigt är skit jobbigt)

I helgen kanske Krilles lillebror  Nicklas kommer och hälsar på för att kolla ut en student present han vill ha, så himla svårt att köpa något då han inte säger vad han vill ha. Haha - Sen kanske vi ska hjälpa Rickards tjej Malin att flytta, jag har inte lovat något men Krille har - så jag behöver inte om jag inte vill- YES!

Här kommer en låt som jag tycker är väldigt sommrig - vet inte men tänker på sommaren när jag hör den?
Veronica Maggio - 17 år



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0