Ny blogg

Så nu har jag äntligen skaffat mig en ny blogg, det känns skönt. Nu har det varit mycket i skolan så har inte haft tid att skriva så mycket i den gamla så tänkte att jag lika gärna kan skapa en ny. Har en hemtenta kvar sen en grupp examiantion kvar sen är det äntligen "sommarlov".

Jag har fått sommarjobb, så slipper oroa mig för det. Ska jobba på pappas jobb i packsalen. Jag ska alltså packa alla tidningar, woho! Packa och packa, trycka på en knapp så packar maskinen alla tidingar. Jag ska jobba skift så det tidigaste jag börjar är 5:45 och det senaste ca 22. Tjänar  grymt bra plus att man får massa OB - det är guld värt. Får bara akta mig för CSN - jag får hålla kolla på vad jag tjänar så ska det nå lösa sig!

Nu ska jag forstätta plugga, skriver lite mer senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0