Mobil djungeln

Har ett litet dilemma, jag ska ju köpa ny mobil när jag får skattepengarna. Dessa två är det som jag står och väljer mellan. Båda har ungefär samma innehåll, den ena har bättre kamera annars är det typ samma sak! (Självklart skiljer priset med, eftersom den ena släpps i sommar)

Men dilemmat är vilken som är snyggaste - haha! Så om någon vill säga vad de tycker?
Jag är nästan helt säker på att jag vill ha silver, i någon av dessa modeller!

1. Sony ericsson w715





2. Sony ericsson w995 -  tror jag den heter





Kommentarer
Postat av: Elin

Den första!! :P Jag har bestämt mig för att köpa den nu.. Har provat två personers mobiler (de som har den) och knapparna är superbra då.. Måste varit något knas med de i affären :)

2009-05-22 @ 22:26:06
URL: http://eandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0