Ledig

Idag är det sista dagen för examinatinen, jag känner mig väl klart.
Ska öva nu eftersom det ska redovisas imorgon.
Det är bara en punkt kvar som inte jag kan styra, gensvaret med en i klassen!.
Vi ska skicka till varandra ikväll!
Så skönt att det här är sista jobbiga uppgiften innan "sommarlovet", har en gruppuppgift kvar,
som man kan höja betyget på! Inte för jag tror mitt kommer höjas,
jag har iaf godkänt och det är ju bra skit!
På onsdag ska jag träffa en i klassen vi ska hitta på något skoj men vi vet inte vad än - men det ska bli kul!


Nu är det snart lov, har jobb så det är skönt - jobbar skift så är ledig ibland! MYCKET BRA!!
Då ska jag träna och sola om vädret tillåter det.

Sommaren
Jobba,
vila upp mig,
en tripp till Borås,
kanske Vimmerby.
sola, bada? och träna
bara ha det skönt.
umgås med vänner,
med krille,
med familjen.
en tripp till farbrors landställe
god mat,
m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0