helgen som varit

Nu är denna lång helg slut, haft en jätte mysig helg med min älskling - bara tagit det lungt och myst. Igår var vi i stan med pappa, simon och felicia. Oj vad stor hon har blivit - hon blir ju bara sötare och sötare! åh
Sedan åkte vi vidare till Bålsta på fest hos Krilles förra chef sebastian, hans fru och massa andra. Var riktigt trevligt, men kan ju säga GUD va äldre människor dricker mycket alkohol!!! Man trodde liksom det skulle vara tvärtom, men de kanske inte drack så mycket när de var unga! (dom som var där var minst 10 år äldre än oss  - men betedde sig som 18!!)
Haha men det var jälvigt roligt bara jävligt drygt att åka hem sen, eftersom det typ tog 1½ timme hem - kom hem vid kvart över 3 - skönt!


Nu sitter jag och försöker plugga är skit trött, kommer inte på mer att skriva men vågar inte skriva ut ännu. Jag blir aldrig rikigt nöjd men va ska man göra!
Nu ska jag forsätta, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0