alltmöjligt

Här sitter jag och försöker plugga, tråkigt när min älskling är ledig plus att jag inte riktigt vet om jag gjort rätt - men what ever!  Jag har iaf fått sommarjobb så det känns skönt, jag ska jobba på pappas jobb - börjar redan 1 juni och jobbar juni, juli och de två första veckorna i augusti! Jag ska jobba skift så är ledig lite i bland, så det känns skönt. Vi ska åka till Borås i slutet av august i och hälsa på lite vänner, det ska bli mys det är så himla fint - antar att det blir en vända till Göteborg med. (shoppa, shoppa, shoppa)
Mina svärföräldrar kommer hit i början av augusti med får hoppas jag är ledig någonting då så jag inte bara är tråkig och jobbar. Jag kommer säkert missa Nicklas (Krilles lillebror) student den 5 juni med och det suger ju balle, men jag hoppas han inte blir för ledsen - jag hade gärna kommit bort lite och åkt till fina och lugna Vimmerby över helgen.


Nej nu ska jag försöka plugga vidare, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0