Onsdag

Jaha ni sitter jag här hemma i värmen, är ju bajs varmt i lägenheten. Så typsikt att jag har så mkt att göra den enda dagen det är varmt sen två veckor tilllbaka - bra planerat emma ;D
Idag har jag räknat hur mkt jag tjänat sen januari 2008 tills nu för att se att jag inte är återbetalningsskyldig till CSN, om jag har räknat rätt så är jag inte skyldig dem någonting - SKÖNT! Jag ska även städa sedan har jag tvättstugan kl 16 - woho! Tur att Krille kommer hem sedan så kan han hjälpa mig, haha!

Jaha ni har jag min ledig period på jobbet (varit ledig sedan i måndags) men går på på fredag igen, börjar 5:45-14:45 och jobbar så hela helgen, usch usch! Sedan jobbar jag måndag och tisdag 7:15-16:25 sedan är man ledig till måndag igen riktigt skönt!!
Min sista dag på jobbet är den 11 augusti, kommer bli riktigt sorligt, kommer att sakna alla! Men då har jag äntligen lite semester så jag och Babe ska åka till Göteborg och Borås och bo på hotell och bara hadet mysigt, träffa massa vänner, äta god mat och lyxa till det lite innan jag börjar skolan! Ska även shoppa massa på rean! Vi ska även ha en lite roadtrip på vägen ner, stanna lite och kolla i olika städer. Ska bland annat stanna i Jönköping och kolla lite, sedan i en stad jag inte minns vad den hette men ligger precis innan Borås och de har  typ den bästa outleten, så vi lär hitta lite saker där med.
Innan vi åker ska jag köpa min efterlängtade mobil, har ju mina skattepengar sedan får jag lägga till 500 kr sedan har jag den äntligen! En Sony Ericsson men minnns inte vad den heter, bra är den iaf och snygg!!! :D
Så nästa vecka ska vi boka hotellrum och fixar med allt.

I helgen kommer Krilles familj hit, mamma, pappa och alla bröderna. De ska göra Stockholm tillsammans, synd att jag jobbar typ varje dag men sånt man får leva med - inget jag kan göra åt, vi behöver ju pengarna! Jag jobbar iaf inte sent någon dag när de är här så det är skönt, så missar jag inte allt - haha! Jobbar i helgen nu sedan är jag ju ledig onsdag-måndag så får träffa dem lite iaf!!
Jag ska även försöka hinna med att klippa mig innan vi åker till Borås får se om det blir nästa vecka eller precis innan vi åker :)

Nej nu ska jag se på lite TV; Pusshej

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0