Hallå det var inte igår!

Jag har inte orkat skriva när jag jobbat, men ville bara tala om att jag lever iaf! Jag trivs som fisken i vattnet, har världens bästa kollegor och vi vikarier är ju bara bäst! :) Man har alltid kul där och har inte ångest över att gå dit (som på förra sommar jobbet som jag hatade) SÅ jag hoppas verkligen att jag får jobba där nästa sommar med! Extra är att man får bra betalt och jobbar shift så är ledig mitt i veckorna ibland, minus att jobba helg men då får man mer pengar så det jämnar ut sig! :)
Jag hoppas att vi vikarier håller kontakten efter att vi slutat jobba där med. Den 1 augusti är det rykten om att vi ska ut och göra stan osäker får se hur det går! Ända helgen på hela sommaren vi var lediga samtidigt, haha! Tack Amanda, Axel, Patrik och Martin plus alla andra som jobbar där för att ni förgyller mina dagar!

Här kommer två låtar som är grymt bra:

Erik Hassle- Hurtful




Mando Diao - Gloria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0